366 dagen, week 52

  • 2012_12_24 Gisteren nog geen pakjes onder de boom … we hebben ons best gedaan vandaag. Vrolijke kerst aan jullie allemaal
  • 2012_12_25 Het cadeau waar het hoogst voor werd gesprongen vandaag #enthousiast
  • 2012_12_26 Eerste keer bij oma en opa op de koffie in het nieuwe appartement, na het helpen met een afwerkingklusje
  • 2012_12_27 Wie heeft de beste poker-skills?
  • 2012_12_28 Een foto van een FBvriend/ex-klasgenoot met ook een oudste zoontje en tweeling deed me onmiddellijk terugdenken aan deze foto, nog steeds eentje van mijn favorietjes. Goh waar is de tijd … Heimwee en toch ook weer niet.
  • 2012_12_29 ik ga alvast een heldere kijk hebben op 2013. Welke zou jij kiezen?
  • 2012_12_30 Expeditie Robinson huize Budenaers ;-)
  • 2012_12_31 De laatste foto van 2012 … Ready to party

Goh, niet te geloven. Ik die zogezegd geen “volhouder” ben, ik heb gewoon een heel jaar rond iedere dag 1 foto gemaakt! Best wel fier op mezelf. In het begin was het moeilijk om er een gewoonte van te maken. ‘s Avonds of als het al donker was kwam ik wel al eens tot de conclusie dat ik nog geen foto had. Na een tijdje ging het vanzelf en begon ik zelfs in termen van “foto van de dag” te denken. Het einde werd dan weer moeilijker (door de opleiding webdesign, weinig daglicht, …) maar toen was ik al zo ver geraakt en wilde ik eigenlijk niet meer opgeven.

Ik keek er naar uit om het jaareinde te bereiken, om er mee te kunnen stoppen. Maar nu we zo ver zijn kan ik er tegelijkertijd ook geen afscheid van nemen. Do one thing every day that makes you happy de slogan op onze nieuwjaarwensen begin dit jaar is de rode draad door deze reeks. Door die leuke momenten vast te leggen geraken de minder leuke dingen ook meer op de achtergrond en krijgen de leuke dingen extra kracht. Een mooie herinnering.

2013 gaat een jaar vol “verrassingen” worden, positieve en minder leuke dingen liggen voor ons, al heeft niemand een glazen bol. Ik ga nog even door met dit project al wil ik niet roepen dat ik het nog een jaar zal volhouden. Waarom stoppen met iets dat je leuk vindt? Onder het motto We do not remember days…we remember moments gaan we gewoon nog even door!

Over buddykids

mama van Seppe (2002), Merel en Linde (2005)

2 Reacties op “366 dagen, week 52

  1. ina

    Knap zo een jaartje rond in beeld en inderdaad zolang het leuk is niet stoppen

  2. Kathleen

    Hey! Ik vind het zo jammer dat je je blog niet meer verder zet. Heb jullie nochtans gezien denk ik tijdens pukkelpop :) durfde jammer genoeg wel niets te zeggen. Ik heb jullie blog met plezier gelezen! En ik herkende de kindjes zelfs op een sportdag waar ik hielp. Groetjes!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

